< Ajankohtaista

Unilääketieteen koulutuspäivät 28.-29.10.2024

Unilääketieteen koulutuspäivät 28.-29.10.2024 tarjoaa ajantasaisen tiedon unilääketieteen keskeisiin osa-alueisiin.
Tänä vuonna sessioiden aiheet ovat
– Uniapnean hoito ja diagnostiikan tulevaisuus
– Potilaan kohtaamisen tärkeys, narkolepsian kokemusasiantuntija ja RLS-potilasesimerkki
– Nuoret unitutkijat: unikoulumalli, happikuorma, pikkulapsiperheen uni, suoliston mikrobiomi
– Uni ja aivoterveys

Koulutuspäivät soveltuvat erityisesti unihäiriöiden parissa työskenteleville lääkäreille, hammaslääkäreille, neuropsykologeille, unihoitajille, sairaanhoitajille sekä muille terveydenhuollon, sosiaalihuollon ja farmasian ammattilaisille sekä alan opiskelijoille. Koulutusta haetaan hyväksyttäväksi teoreettiseksi kurssimuotoiseksi koulutukseksi Helsingin Yliopiston lääketieteellisestä tiedekunnasta.

Suomen Unitutkimusseuran ja Uniliiton järjestämällä tapahtumalla on pitkät perinteet, tänä vuonna tapahtuma järjestetään jo 26. kerran.

Vuoden 2023 tapahtumassa oli osallistujia 304, ja odotamme osallistujamäärän tänä vuonna kasvavan entisestään. Tapahtuma on saanut hyvän palautteen osallistujien keskuudessa.  Vuoden 2023 tapahtumasta saadun palautteen perusteella 38 % osallistujista koki voivansa hyödyntää sisältöä omassa työssään erinomaisesti ja 53 % hyvin.

Koulutus järjestetään Zoom-alustalla verkossa.

Ohjelma on valmistunut ja ilmoittautuminen on avattu. Tutustu ohjelmaan Unilääketiede 2024 ja ilmoittaudu mukaan.

Julkaistu: 28.6.2024